אתר אינטרנט – מבחינה שיווקית, אתר אינטרנט הוא ה"פנים" של העסק. בניגוד לעמוד של העסק ברשתות חברתיות (עמוד הפייסבוק שלכם לדוגמא), באתר אינטרנט יש חופש רב בבחירה מה להציג ואיך להציג את זה. באתר אינטרנט הלקוחות יכולים בנוסף לקבלת מידע ורושם על העסק, גם לקנות מוצרים ולבצע הזמנות, לקבוע תור, למלא טפסים ועוד פעולות רבות שחוסכות שעות עבודה אנושיות.
עמוד נחיתה – עמוד נחיתה הוא סוג של "מיני אתר" ממוקד, שבדרך כלל נבנה עבור מבצע או אירוע מסוים. הלקוח "נוחת" בו לאחר שהגיב לפרסום כלשהוא, והמטרה העיקרית שלו היא לגרים ללקוח לבצע פעולה מסוימת כמו להשאיר פרטים לחזרה. מומלץ לשלב את עמוד הנחיתה (או עמודי הנחיתה) בתוך האתר הראשי שלכם, כדי שלקוחות שיגיעו לעמוד הנחיתה יוכלו לעבור ממנו לאתר הראשי ושם לקבל מידע נוסף לגביכם ולגבי העסק שלכם.
רשתות חברתיות – עמוד העסק ברשתות החברתיות הוא סוג של "מיני אתר" שנמצא בתוך האתר של הרשת החברתית (לדוגמא פייסבוק או אינסטגרם). היתרון של עמוד כזה הוא הנגישות הגבוהה שלו לאנשי הקשר שלכם וללקוחות פוטנציאליים. הוא מאפשר בין היתר שימוש בפלטפורמה של הרשת החברתית כדי לשמור על קשר עם הלקוחות, לעדכן אותם ולהעלות את המודעות שלהם לעסק שלכם ולכל מה שהוא מציע.
SEO – קיצור של Search Engine Optimization, אופטמיזציה (מיטוב) של הדירוג של האתר במנועי החיפוש, בעיקר בגוגל.
PPC – קיצור של Pay Per Click, פרסום באמצעות פלטפורמות אינטרנטיות שונות, כאשר עלות הפרסום נקבעת לפי עלות לכל קליק. ישנן גם שיטות תמחור אחרות, כמו עלות עבור כל אלף חשיפות. הפלטפורמות העיקריות לפרסום ממומן באינטרנט הן גוגל ופייסבוק.
WordPress – פלטפורמה פופולרית מאוד לבניית אתרים ולניהול תוכן. היא הוקמה בהתחלה כדי ליצור אתרי בלוג אבל היום היא משמשת לבניית כמעט כל סוג של אתר ולניהול מהיר ויעיל של התוכן שלו. בעידן שבו התוכן של אתרי אינטרנט הוא דינאמי ומתעדכן כל הזמן, חשוב לבנות אתר שיהיה לא רק מעוצב, מרשים ויפה אלא גם קל לתחזוקה ולעדכון.